منوی فروشگاه
Your Cart

اهواز هابی، اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی رباتیک هوایی و مولتی روتور در ایران

موجودی قطعات و قیمتها همیشه به روز و دقیق میباشد.ارسال سریع پستی به سراسر کشور

گیمبال سه محوره Storm32 BGC 3D به همراه بست نگه دارنده دوربین ویژه گوپرو و شیائومی و اسپرت کمرا ساخت OCDAY

گیمبال سه محوره Storm32 BGC 3D به همراه بست نگه دارنده دوربین ویژه گوپرو و شیائومی و اسپرت کمرا ساخت OCDAY
ناموجود
گیمبال سه محوره Storm32 BGC 3D به همراه بست نگه دارنده دوربین ویژه گوپرو و شیائومی و اسپرت کمرا ساخت OCDAY
8,000,000 تومان
  • وضعیت انبار: ناموجود
  • مدل: Flycat 3axis Storm32 BGC 3D

گیمبال سه محوره Flycat Storm32 BGC 3D اپن سورس به همراه بست نگه دارنده دوربین ویژه گوپرو و شیائومی و اسپرت کمرا ساخت OCDAY

یکی از قطعات جانبی بسیار مهم و حیاتی در بهینه سازی ربات های پرنده برای تصویربرداری هوایی حرفه ای، قطعه ای به نام گیمبال Gimbal  است. گیمبال سه محوره در واقع جایگاه نصب دوربین فیلمبرداری هلی شات است که باعث میشود لرزش تصویر در هوا گرفته شده و چرخشها و تغییر زاویه دادن پرنده کواد کوپتر یا مولتی روتور به جناحین خنثی گردد و تصویر صافی ضبط نمایید و همچنین قابلیت چرخش و کنترل دوربین از راه دور را به شما میدهد . گیمبال سه محوره شامل یک جایگاه جهت قراردادن دوربین میباشد و همچنین دارای موتورهای براشلس، کنترلر مرکزی هوشمند به همراه ژیروسکوپ و قطعات مربوط به اتصال آن به ربات پرنده است.
کار گیمبال سه محوره در واقع چرخش دوربین به جهات مختلف، موازی کردن خودکار دوربین با راستای افق و در نهایت گرفتن لرزش های موجود در فریم و ارتعاشات موتور است تا این لرزشها به دوربین منتقل نشود و شما تصویر صاف و بدون لرزشی را فیلمبرداری نمایید .
گیمبال 3 محوره دارای دمپرهای لرزشگیر در صفحه بالایی خود و محل اتصال گیمبال و ربات پرنده اند. این دمپرها مانع از انتقال لرزش و ارتعاش موتورهای مولتی روتور به دوربین هستند. 
 
گیمبال های حرفه ای مانند مدل فوق دارای کنترلر هوشمند (استابیلایزر) سه محوره هستند، کار استابیلایزر در واقع موازی کردن سطح دوربین با راستای افق در هنگام تغییر جهت ربات پرنده است.
 
برای مثال در هنگامی که شما قصد تغییر جهت مولتی روتور خود را دارید، پرنده به آن سمت متمایل و کج می شود ، اگر شما دوربین خود را مستقیما با یک گیره ساده  یا یک مانت معمولی به ربات خود بسته باشید، دوربین هم به همراه ربات پرنده شما کج و متمایل به آن سمت خواهد شد و فیلم ضبط شده شما نیز با تکانهای مکرر کادر فیلمبرداری که صحنه به چپ و راست کج میشود مواجه شده و خراب میگردد . اما اگر دوربین شما در داخل گیمبال نصب شده باشد و دارای سیستم استابیلایزر باشد، در هنگام تغییر جهت ربات، سطح دوربین به صورت آنی و خودکار موازی با راستای افق می شود  و به هیچ عنوان کج شدن تصویر را در فیلم ضبط شده نخواهید دید !! وجود این قابلیت در تهیه تصاویری حرفه ای و بدون لرزش و کج و راست شدن بسیار مهم و حیاتی است.
 
محصول فوق یکی از بهترین محصولات گیمبال جهان میباشد که به غیر از دارا بودن لرزشگیر تصویر و استابلایزر کج نشدن دوربین ، شما را قادر میسازد تا با استفاده از رادیو کنترل خود ، دوربین را در جهات مختلف حرکت دهید و از سوژه مورد نظر خود به راحتی فیلمبرداری نمایید .
 
این گیمبال مخصوص دوربینهای سایز اسپورت مانند گوپرو هیرو 3 و هیرو 4 و دوربینهای فیلمبرداری SJ Cam و شیائومی میباشد .
همچنین این گیمبال دارای بست نگه دارنده دوربین و برد کنترل اپن سورس STORM32 BGC ورژن جدید  است .
ضمنا توصیه شده برای برق ورودی این گیمبال از رگلاتور برق 12 ولت استفاده شود.
توجه : قبل از روشن کردن هر مدل گیمبال، حتمآ ابتدا دوربین را روی گیمبال قرار دهید و آنرا در جای خود محکم کنید سپس اقدام به وصل کردن برق گیمبال و روشن کردن آن نمایید ! روشن کردن گیمبال بدون بسته بودن دوربین بر روی آن باعث لرزش شدید و خرابی گیمبال میشود.
Main Features:
Simple structure and light weight, CNC aluminum alloy structure
Brushless motor direct drive
With anti-vibration rubber balls, easy to adjust
Compatible for Gopro 4, 3, 2, 1
With 32bit Storm32 firmware gimbal controller
With motor protector which can help heat dissipation

Specification:
Motor type: 2 x 2206 / 100T brushless motor, 1 x 2804 / 100T brushless motor
Drive plate: STORM32BGC
Firmware version: O323bgc-release-v070
Hardware version: V130
Working voltage: 3 cell : 11.1 
Working current: 350mAh
Switch control mode: Lock / follow
Note: The camera in the picture is not included

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

تمامی حقوق این سایت محفوظ می باشد فروشگاه رباتیک اهواز هابی © 1403 - 1390. طراحی توسط آی سبد