منوی فروشگاه
Your Cart

اهواز هابی، اولین و بزرگترین فروشگاه تخصصی رباتیک هوایی و مولتی روتور در ایران

موجودی قطعات و قیمتها همیشه به روز و دقیق میباشد.ارسال سریع پستی به سراسر کشور

فریم هگزا S550 مدل PCB با پایه فول کربن بلند اورجینال سفارش EMAX

فریم هگزا S550 مدل PCB با پایه فول کربن بلند اورجینال سفارش EMAX
ناموجود
فریم هگزا S550 مدل PCB با پایه فول کربن بلند اورجینال سفارش EMAX
0 تومان
  • وضعیت انبار: ناموجود
  • مدل: Frame S550 PCB

یکی از بهترین و خوش ساخت ترین ایرفریمهای هگزا کامپوزیتی در دنیا با بازوهایی زاویه دار، دارای چند درجه اختلاف نسبت به خط افق برای پایداری بالاتر در پرواز و مخصوصا شرایط پرواز در باد .از جمله خصوصیات این سازه میتوان به قابلیت حمل بار 1.5 الی 2.5 کیلوگرم  ( برای نصب گیمبال و دوربین ) ,دارای 6 بازو  با زاویه متمایل به بالا ، استفاده از الیاف پلی آمید سخت و پلی کربنات در بدنه این کواد و میله فیبر کربن در وسط بازوها ( برای بالا بردن استحکام بازوها ) و همچنین صفحه با ابعاد بزرگ و مناسب از جنس فیبر کربن و پایه های بلند فول کربن و محل نصب باطری جداگانه در زیر بدنه و محل اتصال گیمبال در نوک دماغه اشاره کرد.

 

-فریم S550 یکی از خوش ساخت ترین فریم های هگزا کوپتر در نوع خود میباشد و دارای استحکام بسیار بالایی است و بازوها با چند درجه زاویه به بدنه اصلی متصل میشود که باعث استقامت و تعادل بیشتر در پرواز میگردد . لازم به ذکر است  که تمامی قطعات با دستگاه CNC برش داده شده اند و دارای دقت و کیفیت مطلوبی می باشند.

-صفحه نصب موتور نیز دارای فاصله های استاندارد میباشد و موتور هایی حرفه ای و با قدرت بالا را نیز پشتیبانی می کند. بدنه مرکزی این فریم از نوع PCB و  دارای برد مدارچاپی تقسیم برق میباشد. همچنین لندینگ گیرهای این فریم بسیار بلند و مستحکم برای توانایی حمل وزن بالا با قابلیت ضربه گیری و آنتی شوک موقع فرود است .

-این بدنه با طراحی منحصر به فرد خود دو صفحه مناسب و جداگانه ای را نیز برای قرار دادن باتری و نصب گیمبال در قسمت پایین بدنه هگزا کوپتر ایجاد نموده است .

توصیه ها:

تراست موتور مناسب جهت استفاده در این بدنه: 800 تا 1500 گرم
ملخ مناسب جهت استفاده در این بدنه: 12x4.5 یا 11x4.5 یا 10x4.5 یا 8x4.5

موتور مناسب :2212-2213-2216

S550 Hexacopter Frame Kit for Aeiral Photography and FPV

This hexacopter frame is made from advanced engineering materials, for maximum strength and least weight. The main frame is glass fiber while the arms are constructed from ultra durable nylon. This is the perfect high performance frame designed specifically for aerial photography and fpv. The high quality build offers best smooth flight unlike other low quality frames. The kit requires assembly and comes with center plates with integrated power distribution PCB to power the ESCs from the battery. The arms are easily replaceable. The center plate supports standard 50mm controller boards

Features:
• Pre-threaded brass sleeves for all frame bolts
• Locating tabs for arms
• PCB for easy and neat wiring
• Easy assembly

Specs:
Frame Diameter: 550mm
Height: 288mm
Weight: 445g -frame only
Motor Mount Bolt Holes: 16~19~25mm



نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی

تمامی حقوق این سایت محفوظ می باشد فروشگاه رباتیک اهواز هابی © 1403 - 1390. طراحی توسط آی سبد