شرایط خرید

با تشکر از حسن انتخاب شما و خرید از "اهوازهابی" توجه شما را به چند نکته ضروری جلب می نماییم :

1- تمامی کالاها از بین هزاران محصول مختلف تولید صدها کمپانی سازنده در جهان، بعد از تستهای فراوان گلچین و بهترین آنها از نظر کیفیت بالا و صرفه اقتصادی برای شما عزیزان انتخاب شده است .پس با خیال راحت و با اطمینان خرید کنید.

2- نظر به حساسیت کالاها مخصوصا کالاهای الکترونیک ، تمام اقلام کالاهای این فروشگاه در موقع ارسال تست نهایی شده و سپس به صورت کاملا سالم برای شما عزیزان ارسال میگردد .از همین رو مطابق قوانین تجارت الکترونیک از مرجوع نمودن کالاها معذوریم.

3- تمامی کالاها در موقع ارسال به بهترین نحو با جعبه سالم و ضربه گیرها بسته بندی میگردد . پس چنانچه در موقع تحویل از پست یا تیپاکس بسته بندی آسیب دیده بود ، حتما بسته بندی را پیش روی متصدی تحویل باز نموده و از سالم بودن فیزیکی کالاها اطمینان حاصل فرمایید و چنانچه کالایی آسیبی دیده بود از متصدی حمل بار تقاضای فرم شکایت و پرداخت خسارت نمایید.

3- در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نحوه خرید یا ارسال لطفا با شماره تلفن پشتیبانی : 09192331496  مهندس کریمی پور تماس حاصل فرمایید .

 

شرایط خرید و قوانین فروشگاه اهواز هابی :

ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه اهواز هابی به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

 رعایت قوانین جاری حاکم در کشور جمهوری اسلامی ایران در این سایت الزامی است. و هرگونه استفاده غیر قانونی و آثار مجرمانه احتمالی از اقلام خریداری شده به عهده خریدار میباشد. خریدار محترم متعهد میشود در به کار گیری اقلام خریداری شده نهایت دقت جهت رعایت قوانین جاری ایمنی و امنیتی را داشته باشد. در صورتیکه استفاده از اقلام خریداری شده نیاز به مجوز خاصی داشته باشد،کسب مجوز به عهده خریدار و مصرف کننده محترم میباشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار  در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و کد ملی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد می کند و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با وی تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،هرگونه تاخير یا اشتباه به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد . فروشگاه اهواز هابی خود را ملزم به رعایت حقوق قانونی حریم خصوصی اشخاص و حفظ و صیانت از اطلاعات مربوط به مشتری محترم میداند.

قیمت ها و موجودی کالاها:

کلیه قیمت ها و موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت ثبت شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی یا سیستمی اشتباه درج شده باشد.

 نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص مانند خرید توسط شرکتها و سازمانها و یا ادارات و دوایر دولتی امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 ارسال سفارش :

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین و قبول انجام تراکنش از سوی بانک ، سفارش ها طی مدت 24 ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد ،ولی در صورت واریز نقدی به حساب زمان ارسال بسته ها 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت و به صورت سفارشی از دیگر روشها ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست بخش فروش را مطلع نماید. بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.

 روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش هاي گوناگون شامل پرداخت نقدی (حواله بانكی - كارت به كارت -واریز به حساب) و پرداخت آنلاين به صورت درگاه امن بانکی مورد تایید و ضمانت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش توسط مشتری به دلخواه قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می کنیم حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش فروش ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش حذف شده و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

پيگيري سفارشات :

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها "در دست اقدام" می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به "اقدام شده" یا "ارسال شده" تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

 تست کنترل کیفیت کالاها:

اجناس این فروشگاه تماما قبل از ارسال تست میگردند و تمامی کالاهای ارسال شده برای مشتریان به صورت کاملا سالم میباشد . به دلیل حساس بودن و تخصصی بودن اکثر کالاها که در صورت استفاده ناصحیح امکان خرابی آنها میرود، کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان قابل تعویض نمی باشد. اما در مورد کالاهای خاص و گران قیمت خریدار می تواند قبل از ارسال سفارش یا در هنگام ثبت سفارش به صورت کتبی در قسمت "توضیحات" و با هماهنگی قبلی با بخش فروش درخواست آزمایش فنی کالا به صورت ویژه را نماید که در صورت داشتن اجرت جداگانه با مشتری حساب خواهد شد .

 گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول  زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با تولیدکننده اصلی سعی می کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت تولید کننده یا فروشنده اصلی ، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است فقط در صورت موافقت شرکت تولیدکننده یا فروشنده اصلی این امر امکانپذیر خواهد بود . پس از وصول موافقت از سمت تولید کننده یا فروشنده اصلی کالا حتما توجه داشته باشید که با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن یا تعمیر کالا به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را قبول نماید. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش ، چگونگي كار با قطعه و ... به عهده فروشگاه نمي باشد اما همیشه سعی نموده ایم تا در حد امکان نسبت به جمع آوری و در دسترس قرار دادن مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل ، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه اقدام نماییم.به علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از طریق تماس با مدیریت فروش و پشتیبانی سوالات خود را مطرح نموده و در صورت امکان اشکالات فنی تخصصی خود را با درخواست مشاوره توافقی در خصوص یک محصول حل نمایند.

 صورتحساب  :

در حالت عادی صورتحساب به آدرس ایمیل ثبت شده توسط خریدار به همراه شماره پیگیری (درصورت ارسال پستی ) فرستاده میشود.همچنین بنابر روال عادی فاکتور کتبی هم صادر و به همراه لوازم ارسال میشود  . برای صدور پیش فاکتور میتوانید با مدیریت فروشگاه مهندس کریمی پور تماس حاصل فرمایید.

 لغو سفارشات:

مشتری پس از ثبت سفارش تنها تا قبل از ارسال توسط فروشگاه ، فرصت دارد تا بدون ارائه هیچ دلیلی نسبت به لغو سفارش و دریافت وجه اقدام نماید، در صورتی که سفارش ارسال شده باشد امکان لغو سفارش ممکن نخواهد بود . همچنین امکان لغو سفارش برای محصولاتی که قرار است توسط فروشگاه برای مشتری ساخته و اسمبل شود و مستلزم باز کردن بسته یا جعبه بعضی محصولات دیگر و خارج شدن آن محصولات از حالت آکبندی دارد ، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی امکانپذیر نمیباشد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود .بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد . در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.

 تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود . برای همکاران محترم تخفیفهایی در نظر گرفته میشود که پس از تایید هویت همکار محترم توسط مدیران شرکت کوپن تخفیف جهت درج در فرم خرید اختصاص می یابد. همکاران میتوانند برای هماهنگی لازم با مدیریت فروشگاه ارتباط حاصل نمایند.

پیش فروش :

به صورت پیشفرض در صورتی که کالا در انبار موجود نباشد امکان سفارش آنلاین یا خرید آن کالا در سایت فروشگاه وجود ندارد اما  پیش فروش یک یا چند کالا، علی الخصوص کالاهای جدید یا سفارشی با هماهنگی قبلی و طبق توافق با خریدار امکان پذیر می باشد، قیمت نهایی کالا ممکن است بین 10 تا 15 درصد با توجه به تعرفه گمرک و نرخ ارز و هزینه های جانبی حمل و نقل تغییر نماید. لذا برای پیش فروش میتوانید با مدیریت فروشگاه  هماهنگ نمایید. 

 اعتبار پيش فاكتور :

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت نقدی صرفا یک روز بعد از ثبت سفارش است و پس از اين مدت لغو خواهد شد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار خواهد بود. 

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه اهواز هابی محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

پشتیبانی : تم مسترز
تمامی حقوق برای فروشگاه رباتیک اهواز هابی بزرگترین مرجع قطعات مولتی روتور محفوظ است © 1395